Skip to main content
gratis frakt & retur

Bruker- / salgsvilkår

Avtalen mellom Luxury Rent AS og Deg.

Disse tjenestevilkårene er en bindende kontrakt mellom Luxury Rent AS og Deg, du kan ikke bruke våre tjeneste uten å godta våre brukervilkår.

  1. Les følgende vilkår nøye:

Ved å registrere en konto på vårt nettsted, godtar du at du har lest og forstått våre vilkår for bruk av vår tjeneste, inkludert Luxury rent sitt personvern. Hvis du ikke samtykker til vilkårene har du ikke tillatelse til å bruke vår tjeneste. Brudd på våre brukervikår vil føre til utestengelse fra plattformen.

  1. Om tjenesten

Luxury rent AS er en digitalt utviklet plattform hvor brukere av tjenesten kan leie designer vesker, selskapsklær og tilbehør av topp kvalitet.

For å benytte deg av våre tjenester må du opprette et medlemsskap hos oss, vi har to medlemsskap et vanlig og et premium medlemsskap, det er ulik leieperiode for de to medlemsskapene samt at premium medlemmer får tilgang på nyheter før alle andre.

Det er også mulighet å leie for de som ikke har et medlemsskap, men da må man betale en brøkdel av salgprisen for å kunne leie varen. Samt at man går glipp av noen goder, slik som tilgang på nyheter.

  1. Personvernerklæring

For å få tilgang til funksjonene i tjenesten, må du registrere en konto. Når du registrerer en konto, må du oppgi ditt fulle navn, bostedsadresse, telefonnummer og epostadresse. Det er ditt ansvar at informasjonen om deg er korrekt, og til enhver tid er oppdatert.

Du samtykker i at informasjonen du gir oss er nøyaktig og at du vil holde informasjonen oppdatert.

Du må være 18 år for å kunne opprette en bruker hos oss, og er du under 18 år må foresatte samtykke for at du bruker våre tjenester.

Du er selv ansvarlig for at ingen får tilgang til ditt passord. Kontakt oss, og bytt passord dersom noen har fått tilgang til ditt passord.

Vi kommer aldri til å oppgi informasjon om deg til en tredjepart.

  1. Leieperiode

Varigheten av leieperioden bestemmes av hvilken medlemsskap du har. Det er tre dagers leieperiode på vanlig medlemsskap og fem dagers leieperiode for premium medlemsskap. Du kan leie fraktfritt opp til to ganger per måned. Dersom du ikke har et medlemsskap så må du betale per vare, her vil prisene variere. Det vil også være noen produkter som kun de som har et medlemsskap kan leie.

Leieperioden din starter når varene dine leveres til den angitte adressen. Merk at leveranser til en spesifisert adresse kan leveres til et servicepunkt og disse er du selv ansvarlig for å hente.

Vi sender pakker alle hverdager unntatt fredag, for at vi skal sende pakken din neste dag må du legge inn bestillingen innen 18:00 dagen før.

Legg merke til at dersom du legger inn en bestilling onsdag 19:00 blir den ikke sendt før mandag neste uke da vi ikke sender på fredager.

Du vil vanligvis motta din pakke innen 5-6 dager fra det tidspunktet vi har sendt den. Vær oppmerksom på at forsinkelser forårsaket av en tredjepartstjeneste vil bli ansett som utenfor vår kontroll.

Leiedatoen din starter når pakken er ankommet din leveringadresse eller ditt uleveringssted (f eks. Post i butikk)

Sluttdatoen din for leie spesifiserer når du må returnere varene dine med frakt i henhold til alternativene som er gitt.

Hvis du ikke returnerer varene på den valgte sluttdatoen for leie, vil du bli kontaktet med ytterligere informasjon.

  1. Produktkontroll

For at vi skal være sikre på at vi gir deg best mulig service kontrollerer vi alle varene nøye før vi sender deg din bestilling, alle varene har sitt eget nummer og går gjennom nøye kontroll hvor vi krysser av på hvert punkt (farge, modell, størrelse, årstall, hvor mange ganger leid ut før, slitasje om produktet har vært reparert, evt serienummer etc) før vi sender deg produktet du har bestilt. Det samme skjema blir tatt opp igjen når vi mottar varen tilbake i retur og vi gjennomfører ny kontroll, på denne måten blir du aldri stilt ansvarlig for noe du ikke har gjort. Denne kontrollen sørger for at både vi og våre kunder er sikre.

  1. Ved forsinket retur.

Dersom du blir forhindret fra å sende tilbake varen(e) du har leid må du kontakte oss på contact@luxuryrent.no senest samme dag som leieperioden din avsluttes, så finner vi sammen en løsning.

Dersom du ikke returner produktet (ene) du har leid når leieperioden din er over og vi ikke har hørt noe fra deg vil vi kontakte deg på epost. Vær oppmerksom på at eposten kan havne i søppelpost etc.

Dersom vi ikke får svar fra deg innen 24 timer etter at vi har prøvd å kontakte deg på epost vil du få et gebyr på 399,- og en ny purring på epost.

Dersom produktet ikke er sendt i retur til oss innen 48 timer etter første e-post fra oss vil du få et gebyr på kroner 399,-

Deretter på påløper et nytt gebyr for hver påbegynte 24 timer på kr 99,- i fjorten dager før du risikerer å bli politianmeldt, og utestengt fra plattformen.

  1. Retur

Når du returnerer en pakke du har leid må du pakke den inn i samme emballasje som da du mottok den, eller i annet som egner seg like godt. Dersom et produkt blir skadet under transport fordi den ikke var forsvarlig pakket er leies ansvarlig for å dekke tapet.

Varer som blir skadet under transport av andre grunner er ikke leiers ansvar.

  1. Skader og tyveri

Det forventes at du tar godt vare på produktene du har leid, slik at de kan leve lenge og brukes av mange. Alle vare som leies ut forventes å bli returnert i samme tilstand som da du mottok dem.

Klær: Alle skader og bruksslitasje utenom det normale er leieren ansvarlig for.

Normale skader vil si bruksslitasje slik som løs knapp, ødelagt glidelås, eller små flekker fra sminke osv.

Større skader slik som hull i klær, store flekker som ikke går bort slik som rødvin, blekemiddel på klær osv vil det komme et gebyr på. Størrelsen på gebyret vil avhenge av om vi klarer å reparere skaden eller ikke, og av innkjøpsprisen til produktet per dags dato eller tilsvarende vare. Minste gebyret på skade/slitasje på klær er kr. 199,- og maksimalt kr. 9999,-

Vesker og tilbehør: Alle skader og slitasje utenom det normale er leieren ansvarlig for.

Det forventes at vesker og tilbehør returneres i samme tilstand som da du mottok dem.

Vi anbefaler at det ikke ligger løs sminke, mat eller drikke i veskene da vi ønsker at alle våre kunder skal kunne få like fine varer som du får.

Skader og slitasje utenom det normale vil si; riper i skinnet eller annet materiale, ødelagte glidelåser, ødelagte låser, flekker som ikke går bort inni eller utenpå et produkt, ødelagte håndtak, synlig løse tråder, lukt som ikke går bort etc.

Minstegebyret for skader og slitasje er kr. 399,- og maksimalt kr. 19999,-

Leier er selv ansvarlig for tyveri av varen(e), og må erstatte varen(e) til dagens gjenskaffelsespris. Det er bare Luxury Rent AS som kan sette gjenskaffelsesprisen.

  1. Hold deg oppdatert

Luxury Rent AS kan når som helst oppdatere eller endre sine salgsbetingelser, leier er ansvarlig for å holde deg oppdatert til enhver tid.

  1. Kontakt oss

Dersom du lurer på noe så ikke nøl med å kontakte oss på contact@luxuryrent.no vi svarer deg innen 24 timer.

    0
    Din handlekurv
    Handlekurven din er tom
      Calculate Shipping
      Apply Coupon